Santiago Auserón has been soaking up the rhythmic wisdom of the Cuban son ever since his first visit to the country in 1984, an influence he transfers to his musical career as a hybrid innovation in the world of rock music. His current project, Juan Perro, is the sound lab in which he synthesizes Cuba, Spain and New Orleans. A voyage starting from Spanish tradition and flying to the Mississippi delta in the shape of the blues, stopping at the son Cubano along the way to finally merge it with the jazz of New Orleans. A mellifluous road movie taking us into the universe of one of the most charismatic figures of post-modern Spanish culture.