Ambitious and eager to see the world, a little snail climbs onto the tail of a humpback whale to travel the seas. But one day the whale loses his way and ends up beached in a secluded bay. Will the little snail know how to save him? A delightful story of unlikely friendship taking us to the most surprising and magical places of the underwater world. Film suitable for all audiences.