Abdel’s quiet life is upended by the arrival of his extroverted cousin, who’s staying for the summer. Fatima craves a more stable life since she’s starting a new job as a supermarket cashier. Toussaint, while fishing, finds a bottle washed up on the shore, and there’s a message inside. Straddling the line between fiction and documentary, Les rayons Gamma / Gamma Rays is a dramedy filmed with young, non-professional actors from immigrant communities.