A quiet hamlet hidden in the remote mountains village of Japan. In this hamlet once lively with hikers and shops, we meet Ihika, a 12-year-old born into a family that has run an inn for generations. Her father has been living apart for a few years. Saki, Ihika's mother who married into this family, has been managing the inn with Shige, her father-in-law. One day, Shige disappears. As the inn's survival is threatened, a time of change is coming to for Ihika's family.