Oana Pfifer, a young therapist, gradually slips into the net of the questionnaire she submits to her patient. Mihai, Oana’s brother, worrying about his birthday, is stuck in a story far bigger than he can handle. Septimiu, Oana’s husband, concerned about his health, vaguely listens to a strange story his colleague was caught up in a while ago. Narcis Patranescu, an organized crime detective, deals with an unsettling dark story while interrogating a young woman at a funeral.