Actor Takashi has been estranged from his father Yohji, a retired university professor, ever since the tumultuous divorce with his mother ripped the family apart 20 years ago. They remain barely in contact until one day, a call from the police prompts Takashi to visit Yohji, who is struggling with dementia in his home in southern Japan. Upon arriving, Takashi discovers Yohji's second wife Naomi is missing. Asked where she went, Yohji replies she committed suicide. Takashi must find out if there is any truth to his father's words.