The tale of two lonely people who run into one another by chance one night in Helsinki and try to find the first, only and ultimate love of their lives. Their road towards this honorable goal will be overshadowed by the man's drinking, lost phone numbers and life's general tendency to throw curveballs on the path of those looking for happiness.