Hirayama works as a toilet cleaner in Tokyo. He likes leading a simple life and having a highly structured daily routine. He loves music, books, and trees, and taking pictures of them. His past is about to reappear though unexpected encounters. A moving and poetical reflection on the search for beauty in everyday life.