Stefan, a Romanian construction worker living in Brussels, is on the verge of moving back home. He cooks up a big pot of soup with leftovers in his fridge, to hand out as a goodbye gift to friends and family. As he gets ready to go, he meets a young Belgian-Chinese woman who is preparing a doctorate on mosses. Her attention to the near-invisible stops him in his tracks.