Sano and Miyata, two childhood friends, are on a trip together in a resort hotel facing the Pacific Ocean. Miyata is devoted to conspiracy theories and he tries to get Sano to believe this idea. But Sano doesn't believe it, and they fight. As Miyata's phone keeps ringing all day, Sano loses patience and takes the call. It was a phone call from Miyata's father, who was saying unintelligible things, probably from dementia. Sano hangs up the phone in confusion and tries to go home with Miyata.