Mamántula is the boy everyone wants, but he is also, secretly, a giant spider cross-dressed as a human, fruit of a brief encounter in a far-off paradise. In an alternative past of brutalist saunas, never-ending subway corridors and detectives in trench coats and hats, each of Mamántula's lovers succumb to the insatiable lust of blood and semen; yet another thread in the stellar spider's web he is weaving so that he can return to the dimension to which he belongs.