Éléonore drives west. Her car breaks down in the middle of Brittany, France. There she rents a bungalow in a campsite with a view of the lake, in which, it is said, lives a legendary beast. From mobile home to mobile home, she observes the present, summons the past and lets herself be invaded by fiction.