A reluctant Thien must take the body of his sister-in-law, who died in a freak motorcycle accident in Saigon, and her five-year-old son Dao, who miraculously survived the crash, to their hometown in the countryside. Thien begins a search for his older brother who vanished years ago to hand Dao over to him. On the road, Thien has a series of sublime dreams and enthralling encounters that reignite suppressed memories and forbidden desires. Deep in the labyrinth of these phantom pursuits, Thien battles with his own existential crisis of what is worth living for.