An old camper van passes through an obscure Russian province, carrying a teen girl, her father and a rusty film projector. They've been on the road for a long time, drifting among the eerie picturesque "nowheres". She's used to his melancholy and random women. He puts up with her whims. But everything changes on the way up North, when their world packed into the tight space of the car along with hopes, hurts, fears, and unburied past - eventually explodes.