In La Cañada, Europe's biggest unregulated settlement, there has been no electricity for over a year. In the firelight, Toni, a 13-year-old boy, discovers that his best friend Nasser is leaving forever. Amongst legends of a possible future, Toni captures the last moments with his friend and looks for a way to stay connected to him.