Today Isaías runs back and forward between the park where he plays with his kids and his architecture studio, where he complains to his colleague Nico. No matter where he is, Isaías feels he should be somewhere else. And when he's with Ainhoa, his wife, they realise just how tiring children can be when they're so young. In the park, he makes friends with Sonia, the mother of another child, from whom he learns that raising children and coming of age isn't that easy. It never was.