Summer 1977. Bea is 16 and joins the winds of change blowing through the country; she collaborates with a group of women to raise awareness of the feminist cause, and to help them have an abortion in decent conditions. The rebelliousness boiling in her blood will mingle with an unexpected feeling and turn her life upside down: she falls in love with a girl a little older than herself and from a good family. What she doesn't realise is that this mysterious girl, Miren, has a secret that will catapult Bea directly into the painful world of adults.