Eight-year-old Cocó struggles to meet others' expectations and can't understand why. Everyone around the child uses the name Aitor, a name that feels foreign to Cocó. Ane, the siblings' mother will take advantage of the holidays to take her three children to the house where her mother Lita and her aunt Lourdes live, with close ties to beekeeping. This summer that will change their lives will oblige these women from three very different generations to confront their doubts and fears.