In Ahmedabad, Isabel gives an animation workshop on Mehndi design to a group of temporary tattoo artists. She asks them about their dreams: Ramia would love to fly, Saadiya dreams of an all-woman parliament, Shubhashree longs to travel to Switzerland, and Samira voices her independence through rap.