June finds her first summer job: taking care of Constance, a sensitive little girl who suffers from a lack of affection. The child soon learns to trust her and June gets her hopes up thinking that maybe she can be her nanny for the whole year. But just as her bond with the child grows stronger, she discovers how harsh class differences can be and what rejection can feel like.