Nerea Garcia is having a rough time of it; it’s four years since she was thrown out of the Basque Ertzaintza police force and she now leads a solitary life in her Bilbao home. The appearance of a woman’s corpse, murdered in some kind of ritual, prompts her former boss to ask her for help with the investigation. What Nerea hadn’t realised is that ghosts from the past and present would lead her down into the bowels of the city, where nothing and nobody is what it seems.