A daughter sets out to find out the truth about the man who was her father, a legendary musician, who died when she was 8 years old. He is Antonio Flores, and she the also famous actress Alba Flores. Alba stopped singing when she lost Antonio and is now determined to recover her voice and her background, asking family members and friends for the first time.