A man and his son arrive at a rave in the Moroccan outback. They’re searching for Mar, the daughter and sister who vanished months ago at one of these sleepless parties. Surrounded by electronic music and an unfamiliar sense of freedom, they hand out her photo time and again. Meeting a group of ravers, they decide to follow them to a party in the desert, where they hope to find the missing girl.