Marina (18), adopted at a very young age, travels to Vigo to meet the family of her biological father for the first time. Her arrival rekindles a past that had been long buried. Guided by her mother's diary and through a special connection with her new cousin, Marina will discover the family wounds and can at last relive the fragmented memory of the parents she can barely remember.