Bruno's (18) life is increasingly limited by the growing dependence of his grandmother Nati (86). The young boy juggles between providing her increasingly more intensive care needs, working and spending time with his friends. When he receives a phone call from a public nursing home offering his grandmother a place, Bruno will try to keep the balance in order not to lose the only family he has ever known.