Through rare and long-forgotten footage, this documentary uncovers the hidden machinery of Alfredo Stroessner's dictatorship in Paraguay-one of history's longest-running regimes. From propaganda to international broadcasts, the film exposes how media shaped power, controlled memory, and built a legacy that still lingers today.