Violeta, a young film director who, at one stage in her life, made a porn, lesbian and delectable film, is hired to make a mainstream porn movie. Her take on the gender system - cinematic and sexual - prevents her from making it. Together with her girlfriends, she leaves the southern climes of Buenos Aires for the warmth of São Paulo, finding new ways to tell the story on the way. Nothing satisfies her, until she plunges into the Atlantic Ocean for a swim and comes across an island.