Kitty and Alan have been inseparable since childhood. Now adults, they remain madly in love. When Alan is called up, they decide to get married before he leaves. Unable to find somebody to marry them, they seal the wedding in their own way. But when Alan comes home from the war, the relationship will no longer be the same. Hellman's cinema debut as a writer.