At her 35 years of age, Laura leads a monotonous life: she helps her sick father, works in a shop, shares a flat and spends time with her on-off boyfriend. This strange calm is turned upside-down when a former colleague invites her to return to an old project in the technology sector. She accepts, setting her sights on success. On this road to recovering part of herself she had thought lost, she makes a series of decisions that sends shockwaves through those around her as she pays the price of putting herself first.