This is the Madrid of 1983 and six stunning ladies of the night go about their profession in mink coats, tights and little more... until several police cars with flashing lights cordon off the street and carry off six trans women... "We're luxury whores!". Over a relaxed lunch, they talk to the camera about their experiences as artists and prostitutes, about their alienation and repressive laws, about their youth and the discovery of being trapped in the wrong body.