20 chefs with 70 Michelin stars, led by Dani García, come together around a challenge: to produce an unforgettable dinner to surpass the legacy of Joan Roca. A journey through Spain's most prestigious kitchens to find influences and teachings of the Celler with which to create a unique portrait of Joan himself.