Working at his emotionally distant father's mechanic shop, a resilient fifteen-year-old Cyrus struggles to accept the impending departure of his older sister Sammy, the only source of emotional support in his life. When he spots Sammy's old stolen dirt bike, he takes it upon himself to recover it, in the hopes that this may preserve their bond.