"One morning I realized I hadn’t made love for three months." Thus begins Ovidie’s sex strike. Through an editing of archival footage and a reading of Ovidie’s text La Chair est triste hélas, Gabrielle Stemmer’s collage film shatters the heterosexual model, a story that is both intimate and political.