Four people lead ordinary lives in different places, their paths never crossing. A mysterious man appears in each story, always as someone else. One moment, a cram school instructor; the next, a truck driver, a barber; his identity constantly shifting. Then, death strikes. A detective pursues the truth, closing in on a revelation...