"With great power comes great responsibility" - but what if the hero is just a hen? Escaping from a chicken farm, she finds refuge in the courtyard of a crumbling restaurant. There, she discovers love, confronts the pecking order, and fights to protect her eggs from a greedy owner. Her droll yet touching quest for motherhood mirrors the messy compromises and silent struggles of human lives.