Adventurous Elfkin sprite Elfie dreams of a more exciting life, where she can combine her typical Elfkin secret help with fun and adrenaline. Much to the chagrin of the older members of her clan, who want everything to stay the same. But when Elfie meets Bo one day, her life takes an unexpected turn. Bo belongs to an Elfkin clan whose philosophy revolves around having fun and using high-tech gadgets to do daring and not necessarily legal things.