A stunning journey into the soul and roots of Gipuzkoa offering a bird's-eye view of its coast, discovering its most spectacular natural landscapes, the history and customs of its towns and cities. With original music by Fernando Velazquez and the collaboration of Toti Martínez de Lezea, Juanma Cembellín and Santi Yaniz. First instalment in the 9-episode documenary series Euskal Herria Hegan.