1979, New Mexico, USA. Olmo is stuck. Today is his turn to take care of his sick father even though he is only 14 years old and would much rather be hanging out with his best friend, Miguel. But when he gets invited to a party by his beautiful neighbour, Nina, he will do whatever he can to get out of his duties, embarking on a journey of mischief and chaos. As the night unfolds, he may come to love the very place he's spent so long trying to escape: his home.