Inspired by Alia Trabucco's bestselling novel, Limpia is a psychological thriller telling the story of the intense relationship between Estela, a domestic worker, and the six-year-old girl she cares for day and night. As their bond deepens, they build a secret and dependent world, which will lead them to an inevitable outcome.