A Korean family decides to look for new opportunities and find ways of grieving for what they have lost on the way: Lila, a young Korean-Argentinean girl, navigates the contradictions of her identity and tries to find her place in the world. Meanwhile, her father Antonio arrives in Latin America 18 years earlier as a young man in search of new horizons, deciding to bet everything he has on the promise of a young immigrant's dream. A generational saga that returns to the past to reinvent today.