On the eve of her 65th birthday, Dolores has a premonition: her life is about to change. She will own a successful casino. However, her gambling addiction of the past may work against her. Deborah, her only daughter, waits for her boyfriend's release from prison to start a new life, whilst her granddaughter Duda clings to a chance of working in the United States. All three women will strive to make their dreams of a better life a reality, going for it all or nothing.