Santiago, an Argentinian police constable, crosses the border into Uruguay on the run from the other police officers on his trail. Putting his uniform to good use, he inspects regional food stalls, testing dairy products and cold cuts to survive, while trying to go unnoticed amongst the locals. With neither money nor a place to stay, but with kindness and wit, he starts to carve out a new life for himself, receiving help from the local characters who cross his path, and even meeting the person he believes could be the love of his life.