Azucena spies on a group of teenagers who live together like siblings in an orphanage. She's 30 years old but stuck in the past on account of a life-changing event. Although their social worlds keep them apart, Azucena searches for something within the group, particularly focusing on 17-year-old Julio. The encounter between these two wounded people is shaped by pain, attraction, the Oedipus complex, laughter and tenderness.