Carlito, the shy dreamer, and Eduardinho, the fearless leader, both court Teresinha, the only girl in the group. To show his affection, Carlito steals a doll and one night, runs over rooftops to deliver it. Tension builds between the boys, and the group begins to turn against Carlito.