After a morning on the beach, a careless moment leaves Guillem and Nico locked out of the car, with neither keys, phone nor clothes. What seemed like a simple stroke of bad luck takes a dark turn when, on asking a stranger for help, a question unleashes an encounter as unexpected as it is brutal: are you guys poofs?