For years the Pérez de Castro family lived with a lost Caravaggio in their living room, not realising that it was worth more than 300 million euros. Appearing in an auction for a mere 1,500 euros, it unleashes a frantic race to get their hands on the work amongst experts, collectors and dealers. This documentary thriller reveals the market secrets of ancient art and shows how a casual discovery can turn a whole sector on its head.