Ángeles Blanco is the lawyer of an association that helps people with cerebral palsy. One day she receives a message on her phone, saying: SOS. Nothing else. Ángeles immediately replies. She asks for more information, insistently, but to no avail. After several days without news she receives another message: yet another SOS, this time followed by a crying emoji. Ángeles knows that somebody on the other side of that telephone needs her, but if they want her to help they’ll have to find a way to communicate with her.