Edda dreams of becoming a racing driver. Unexpectedly, her wish comes true: by turning a decaying amusement park into a racing circuit! Together with her idol, the racer Ed, she will face the challenges of the European Grand Prix and discover a plot to sabotage the race. Will they manage to save the competition and avoid the closure of the park?