Ika, a domestic worker in Malaysia, finds a sense of peace caring for her employer's child, Jane. Her world is shaken when a pocket dial from her daughter back in Indonesia reveals a painful secret: her child is terrified about a possible pregnancy. Ika finds a brief moment of respite while watching Jane rehearse The Giving Tree. Later that night, a video call with her daughter finally allows Ika to feel like a mother again, reaffirming the unbreakable bond between them.