This film is about public space. This film is about the destruction of culture. This film is about fountains that have had enough. In this film, the fountains come to life, they become living beings, each one has its own character and tells a different story. They speak out so that people notice them, perceive them, take care of them. Their rebellion culminates in a protest. What would happen if fountains could talk?